Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Friday, May 4, 2012

Saya Minta Maaf ^_^



saya manusia biasa, yg SENTIASA melakukan salah dan silap...
dgn ALLAH SWT pun selalu buat silap apatah lg dgn manusia biasa kan?
tapi saya cuba,cuba mnjadi insan yg lbih baik dari hari sebelumnya....
INSYAALLAH ^_^


ungkapan maaf
mampu MENYEJUKKAN HATI yg sedang panas
mampu MENDAMAIKAN JIWA yg sedang resah gelisah
mampu MENGHILANGKAN segala rasa tidak puas hati, segala marah yg terbuku di kalbu
kemudian akan hilang >> INSYAALLAH ^_^


Jadilah insan yg PEMAAF bagaikan baginda Rasulullah S.A.W
belajarlah utk menjadi org yg terlebih dahulu memOhOn maaf walau bukan diri yg bersalah,
belajar utk menjadi insan yg sentiasa MERENDAH DIRI..

saya minta maaf...
utk mereka2 yg pernah sy TERGURISKAN HATI, TERKASAR BICARA, TIDAK TERTUNAI HAK2 sebagai saudara seagama..
maafkan saya yg HINA dan LEMAH INI
dan INSYAALLAH
segala bentuk kesalahan yg pernah dilakukan pada sy,,
dengan rasa rendah dirinya saya MAAFKAN...

No comments:

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman