Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Sunday, June 12, 2011

KL GANGSTER

Td tgk cite KL GANGSTER with wafa n maznah.. Anda sudah tgk ke bel0m?? Sape yg bel0m tgk ag,,cept2 pnuhkn pnggung wayng yg berhmpiran..hehe td p0n dpt sit yg ke-3 dr depn.. meme ramei r org n sit p0n penuh.. Best citenye (^^,)..
KL Gangster di filemkan di bawah arahan Syamsul Yusof yang sebelum ini membintangi filem Khurafat, di mana dia juga adalah pelakon utama filem tersebut. KL Gangster memaparkan aksi pergaduhan realistik, aksi tembak menembak dan aksi kejar mengejar di kawasan bandar.

Jika dibandingkn dengan filem Kongsi, KL Gangster jauh lebih serius.. Jika Anda berminat menonton aksi pergaduhan dan aksi kejar mengejar gaya anak jantan, filem KL Gangster sesuai untuk Anda.. Watak utama dalam filem KL Gangster adalah seorg lelaki bernama Malek (lakonan Aaron Aziz) manakala watak jahat di sini adalah Shark ( kenapa dia pakai nama jerung?) lakonan Syamsul Yusof. Jai adalah adik kepada Malek yang berpihak kepada Shark, watak Jai dalam filem KL Gangster di lakonkan oleh Adi Putra.. Fuhh, first time nampak body Ady Putra.. Seksi..


Sinopsis Filem KL Gangster 2011

Malek adalah seorang gangster yang baru bebas dari penjara setelah tamat menjalani hukuman selama 5 tahun. Malek mahu melupakan dunia gangster dan pergaduhan lalu memilih untuk menjalani hidup sebagai orang biasa dengan azam baru. Sekuat manapun Malek cuba lari dari dunia gangster, dunia hitam itu cuba mengejarnya untuk menarik Malek kembali semula ke kancah pergaduhan sesama gangster. Malek berusaha meredakan amukan Shark yang kini mahu menguasai kawasan Kuala Lumpur. Kemunculan semula Malek adalah ancaman paling hebat buat Shark kerana Shark merasakan Malek adalah halangan paling buat dia untuk muncul menjadi gangster terhebat.

Lebih parah lagi, Jai iaitu adik kandung Malek kini berpihak kepada Shark dan menjadi orang kanan Shark yang paling setia. Sanggupkan Malek menumpaskan adik kandungnya sendiri? Berjayakah Malek menentang Shark? Bagaimana nasib Malek nanti?
Masihkah ada peluang untuk Malek memperbaiki dirinya?

Semua persoalan ini akan terjawap dalam filem KL Gangster...



2 comments:

hana said...

klGANGSTER MMG BEST!!

Hans Hanis said...

KL Gangster memang jauh lebih hebat dan berbaloi ditonton di pawagam dan pasti tak akan kecewa seperti menonton filem Kongsi

Review Filem KL Gangster

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman