Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Saturday, August 25, 2012

Semigu di hari RAYA :)

╔══╗ ♫ ♪Suatu hari di hari raya♫ ♪
║██║ ♫ ♪Dua hari di hari raya♫ ♪
║(O)║ ♫ ♪Puasa sebulan sedaya upaya♫ ♪
╚══╝ ♫ ♪So....Selamat Hari Raya♫ ♪▄ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ ▄ █Min- - - - - - - - - - - -●Max




Assalammualaikum, salam semua :)
hmmm, minta maaf sebab xsempat nak update blog....
Diam tak diam dah masuk hari raye ke-8, pantas kan masa sekarang ni..
di kesempatan ni aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN kpd sume para pembaca.. :)
Minta maaf kalo sepnjg perkenalan kt dlm blog ni ade yg mengguriskn hati..
Macam mana hari raya anda? ...Bagus...meriah...?
Raya tahun 2012 ni memang beraya sakan la aku,,
mane taknye dari raya pertama hingga raya ketujuh asik berjalan n beraya je..
cuma raya ke-3 je aku stay kat rumah..
Memang hebat la baraan aku tahun ni.. sampai ade tragedis yg membuatkan aku T.R.A.U.M.A nak naek kete...
nak tau pe? okey jap lagi ade gmbr yg menceritakan kejadian yg telah berlaku kat aku..




GAMBAR2 SEPANJANG RAYA 2012 :)


Raya Pertama :

~pagi raya selepas solat subuh terus balek kampung rumah embah dan opah..
petang g rumah sedara emak kat Parit 9..
malam pakcik&makcik belah mak datang rumah..

family tercinta


  opah & adik-beradik abah

sebahagian adik2 sepupu belah mak


Raya Kedua :

~beraya rumah makcik di Kuala Selangor dan rumah sedara abah di Tg. Karang..

abang kepada arwah atuk


Raya Ketiga :

~duduk rumah melayan tetamu datang beraya di rumah..

Raya Keempat :

~Plan utk raya keempat baraan bersama kawan2 skola SAMTAJ @ mygegurlz ..

sebelum g baraan, kete yg aku drive hampir masuk parit kat simpang Taman Bedena Jaya..
sbbnye mase aku reverse kete mane la nk prasan ade lubang dan lopak.. 
aku cuma tgk ade kenderaan x kat blkg.. 
mane la nak nmpk lopak yg besar tu..
da la dalam giler lubangnye,, sampai aku masuk gear nak jalankan kete pon xpas.. 
sbbnye hmpir separuh kete aku da masuk dlm lopak tu.. 
da la kawan yg dok sebelah aku tu badannye dua kali ganda badan aku,, 
memang silap haribulan kete aku da bole masuk dlm parit la..
prasan aku mase tu aku nth pasni aku akan mati ke atau still hidup lg..
aku dpt bygkn kete tu akan terbalik dan masuk dlm parit..
dan aku akan fikir camne aku nak kua dlm kete tu kalo kete tu da masuk dlm parit.. 
aku ni bukan pndai berenang pon..
akhir skali ade jiran2 kat ctu tolong aku,,
dia ckp kamu kua dari pintu perlahan2.. mujur kawan aku yg gendut tu dpt jugak kua dlm kete akhirnye..
last skali kete selamat ditarik keluar.. 
mujur xde pape kerosakan.. n yg penting abah dan emak xmarah.. :)
alhamdulillah Allah masih panjangkan umur aku..
pasni bila jupa lopak ke lubang memang aku lebih berhati2 la..


 mereka 

makan2 kat mah tiah :)


Raya Kelima :

~g rumah baru makngah kat Jenjarom, Banting, Selangor + BBQ + makan2 ..
pakai baju dari si dia bg :) TQ

maen bunga api n mercun with cousin :)

belajar maen piano n guitar ngn sepupu..
ade bakat x? hehe

with my parents


Raya Keenam :

~baraan rumah cikgu2 SAMTAJ.. xsangka dpt join ngn dak2 area KL jugak.. :)

kami 

bersama parents dira :)

di rumah cikgu Yahya Bayak :)


ni rumah cikgu Habli yg mengajar kami subjek Kemahiran Hidup :)

rumah cikgu laen xsempat nak amek..
Terima kasih cikgu mendidik dan mengajar kami sehingga kami menjadi orang yg berguna sehingga sekarang.. :)


Raya Ketujuh :

~baraan ngn kawan2 skola rendah... yg xbestnye pompuan 3 org je yg dpt join.. :(
mereka ni kawan2 SRA Ehyaul Fallah..
zaman skola dulu,, sekolah kebangsaan peraturan ketat,
jadi masing2 wat perangai dekat sekolah agama..hehe
tapi aku xde la wat hal cgt..hehe
anak ustazah nak wat hal,, memang kna aim la jawabnye..
xpasal2 kna pukul ngn mak awal2..hihi
kami kelas HIDAYAH dari tahun 1999-2004
Alhamdulillah tercapai jugak hasrat utk baraan raya bersama kwn2 skola rendah yg terlalu xb'temu..
mujur ade penghubung antara kami iaitu FACEBOOK :)
semoga persahabatan ini kekal hingga kahir hayat.. aminn~





akhirnya abez jugak story aku tentang raya.. 
tq sudi membaca entry ni..
 hope enjoy with this entry :)
semigu aku beraya sakan,,
now kembali fokus menjadi student..
bye2 musim raya,, hye buku :)





5 comments:

zainul zaki said...

aiyo,,len kali kne berhati2 lah ye,,braya beraya jugak,,,keselamatan kne jaga..slamat hari raya ya,,

Fatin Izzati Azman said...

selamat hari raya jugak awak.. ye,, pasni sy akan lebih berhati2 :)

Anonymous said...

nice to be here ettyza.blogspot.com blogger discovered your site via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumer-service.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Jeremy

QIAMIA said...

selamat hari raya jugak =)

Anonymous said...

whats up ettyza.blogspot.com owner found your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumer-services.net they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Roberto

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman