Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Tuesday, December 20, 2011

Durian Oh Durian








Salam semua..
Oklah arini,, aku nk cerita pasal durian...
ha,, kOrang suke x makan durian?
ak ni memang xminat makan durian sejak kecik lagi..
boleh pulak, smlm abah bwk byk giler durian lebih dari 30 biji kOt..
huh,, abah ckp hadiah utk ak cOz tlg abah editkan keje dye..
bapak ak ni hantu durian ape???
sape nak mkn byk tu...
bau durian pOn wat ak rse pening dan kenyng..
ni nk mkn lagi.. =haish=
mlm td abah paksa gak ak mkn..
erm,,nOt bad r..
sedap jugak :D
tp makan byk2 makin muak lak aku..




nyum3 :) sedap cOz buahnye masak wane kuning ag tu ^_^




kdg2 bau durian ni membuatkan ak xthn,, pening cgt...
sampai mlm td panas giler... org dulu kate law mkn durian byk2 t bdn kt akn jd panas..
memg btOl pOn.. huh! membuatkan ak rse nk demam je = selsema+batuk+pening :'(
tp mak,abah n adik2 ak Ok je.. xrase panas pOn..
maybe ak ni kan jarang makan durian,, sbb tu kOt..
mak ak bru bg tau td,, nk ilangkn rase panas..
letak air masak kat tmpt letak isi durian tu n minum airnye...


4 comments:

SimplySeoul said...

hehe, jgn makan byk sgt, nanti badan panas

M!ss F.!.A said...

erm,,okey :)
thanks kamu ^_^

PeJuAnG CinTa said...

wa.. dah lame tak makn durian ~

M!ss F.!.A said...

Pejuang Cinta >>> t ade lebih sy bagi kamu ye... hehe sy post nak.. ;)

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman