Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Thursday, March 22, 2012

Jangan ganggu saya lagi !!!




 tak salah pun kan kalau saya tolak cinta orang lain dan terima cinta yg abadi Allah SWT kan ...

 tak salah pun kalau saya cakap saya tak sayangkan awak sebab saya dah punya orang yg untuk disayangi ...

tak salah pun kalau saya tak terima awak sebab saya dah tahu yg awak tak reti nak menghargai ...

 tak salah pun kalau saya tak senyum kat awak sebab saya rasa awak tak pernah nak hargai erti sebuah senyuman suatu ketika dahulu ...

 konklusinya... saya dah tutup buku lama dan saya dah bukak buku baru bersama dengan insan yg lain...

 terima kasih...

 sekian,jangan ganggu saya :3

 kalau saya marah saya boleh bertukar jadi macam2... jangan sampai sopan saya lenyap oke =)

2 comments:

k_muhajir92 said...

bunyi cam puisi lak.. start tak salah... cme ending stiap ayat 2... je x kemas... hahaha. :)
keep up the work... hihihi... (tetibe je)

M!ss F.!.A said...

puisi ke? haha
ending xkemas? haha betulkan r utk jd lebih kemas :)

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman