Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Wednesday, May 16, 2012

bye2 Teluk Intan :'( iPoH kembali lagi :)

bismillahirrahmanirrahim,,
alhamdulillah aku masih diberi nyawa lagi utk aku hidup harini..
erm,, entry aku kalini aku akan berpinda IpOh balek pada 18/5/2012 Jumaat ni...
bila ditaye kwn2 laen mesti dOrang lagi suke kat IpOh kan b'banding kat Teluk Intan..
yela kat IpOh mcm2 ade.. kate bandar.. 
kat Teluk Intan ni ape je ade,, nak harapkan Menara COndOng jela..haha
bagi aku setiap tempat ade je kelebihannye masing2..
yg penting kt kenala pandai bawak diri.. jaga Islam yg kt bawak ni..

tapi aku kat ipOh >>> ada satu benda kenangan pahit bg aku yg aku xleh lupa,,, -_-
aku xnak benda ni akan berulang lagi dan membuatkan aku give up..
aku akan benci situasi mase tu dan aku akan egt sampai bile2...
cukupla ape yg da berlaku lepas...
please,, please,, please... jgn la berulang lagi....
bantula hambaMu ni Ya Allah...
berilah aku kekuatan utk menempuh dugaan hidup ini...

ni lagi satu kes,, pengurusan kat ipOh sblm kami sume nak pindah sana...
mcm2 hal... mujur ptg td da wat discuss selesai jugak akhirnye..
memang mnyusahkan parents aku la..
membuatkan Org xpuas hati..
Okey xnak cite lebih hal ni...
mcm2 prasaan la dgn keadaan mcm ni..  nak marah,, nak menangis,, geram,, suka,, sedih...
membuatkan aku lebih sakit hati,, rase bersalah ngn parents aku,, dan hilang mOOd aku yg epy :'(
abah nak jugak hantar aku kat IpOh hari Jumaat,, tapi ari Sabtu tu bole lagi....
hurm,,,, teramatla myusahkan bapak aku... mestila abah penat dahla keje seharian...
abah kate okey,, tapi aku sedih... abah sanggup berkorban utk anaknye...
tapi AKU ape yg aku kOrbankan utk PARENTS aku???


selamat tinggal rOOmate kat Teluk Intan,, terima kasih di atas tunjuk ajar yg kOrang berikan,,
ajar aku macam2 benda baru... epy ngn kOrang sume wp xlame mane pOn kan..hehe :)
t kat ipOh ngn rOOmate baru + rOOmate kat ampang n tmn manggis.. Syakirin, Syamila & Shamimi :)











Selamat tinggal Teluk Intan, Perak... terlalu banyak benda aku belajar dari sini..
banyak benda yg aku harungi selama setahun setengah tinggal cni..
sem 1 nth bape bulan- xegt, sem 2, sem 3 dan sem 4...


salam perpisahan buat staf di UniKL,RCMP,Teluk Intan


lecturer2 ku di Teluk Intan :) 
terima kasih di atas segala tunjuk ajar puan2 dan cik semua..




Hye IpOh :) xlame lagi sy menetap kat sana pulak... be nice okey ^^ 
di sini la bermula hidup aku sebagai budak u.. cehh,, budak u la sgt.. ;)







No comments:

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman