Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Wednesday, May 30, 2012

makcikku kawen :)

Assalammualaikum dan hai :)

sihat ke korang?
entry kali ni saje je nak share cite makcik tiri aku kawen..
27 Mei 2012 adalah tarikh makcik aku nikah..
Selamat Pengantin Baru makcik :)
semoga berkekalan hingga ke anak cucu..
lepas ni makcik lagi sorang pulak nak kawen tapi tahun depan,, mase cuti Tahun Baru Cina..
kali ni mesti lagi besar2an..

 majlis akad nikah di masjid Tg. Karang, Selangor


 hantaran perkahwinan dari lelaki..

 cantiknye makcik saya,, ala2 arab lagi tu..
t aku kawen nak lebih dari tu bole.. hehe


with my cousin :)

 budak2 kecik yg sibuk nak berkaraoke.. 
caye x sume ni sepupu2 aku? 
kecik2 je dorg lagi.. maklumla aku ni cucu sulung belah keluarga mak :)

my beloved family :)
hanya sebahgian je..

3 comments:

Khairil Anwar Muhajir said...

x ajak huahuahua... T__T

seeha said...

meriahnya..

Fatin Izzati Azman said...

nuar : bukan xnak ajak tapi dia kan g reunion SAMTAJ.. tengok gmbr reunion mcm best je.. jelez ye..huhu
seeha : semestinye meriah :) lg2 keluarga terdekat..hehe

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman