Hey Peeps :) Welcome To Fatin Izzati's Blog. I hope my dreams come true ! | Don't forget to Follow me ok ^_^ >> TQ ♥~ILYSM~♥ +Follow | Dashboard

"Bila dalam dirimu ada rasa nak berubah ke arah kebaikan, maka teruskanlah niatmu itu tanpa lagi memikirkan apa masyarakat sekeliling akan kata tentang perubahan kamu.. Jika kamu terus fikirkan apa org akan kata padamu, ketahuilah bahawa syaitan sedang usaha memerangkap dirimu.. Dan sebaik-baik perubahan adalah demi Allah dan Islam.. Org-org beriman akan dengar dan taat bila mendengar hukum Allah.."



♥Tinggalkan Jejak Anda♥

Oh Belog >>> ENTRI PANAS!!! Blog2 mereka~~

Jom join bisnes saya :)

Nuffnang Ads

Thursday, May 31, 2012

Sambutan Hari Jururawat 2012 :)

Tarikh : 29 Mei 2012
Masa : 11am-3.30pm
Tempat : Grand Ballroom 1, Tower Regency Hotel Ipoh, Perak
Tema : Merah , Hitam, Putih



see?? cantik x fesyen tudung aku pakai?
mula2 memang xnak pakai la gaya fesyen tudung bawal ala2 urban ni..
tengok tutorial nampak senang je..
tp bila da cuba memang payah la..
tapi budak2 bilik paksa gak aku try n nmpk kelainan sikit pd hari tu..
maklum la sambutan hari jururawat..
aku pakai jugak dgn bantuan roomate aku syamila n shamimi :)


sempat lg posing depan bilik sblm nak g :)

bersama roomate lama > syra, ieyqa n wapa :)
rindu korang ^^

err,, gambar ni xleh crop pulak.. hehe teleng skejap la leher korg ye.. sory ^^
bersama ketua rumah mase kat Taman Manggis >> yg tgh2 tu kak Rohani :)

yg ni sape pulak sebelah aku?? ni la kak mila..
skrg da sem6.. nak abez da bljr..
aku jd rapat ngn akk pon ni sbb dia suka kat senior SAMTAJ..
senior tu rapat jugak ngn aku mase zmn skola dulu..
tapi..... nth la..
akk ni da syak wasangka ngn aku..
akk ni kate aku ade pape ngn dia..
utk pengetahuan akk ye,, saya xde pape hbgn ngn laki tu pon..
kami cuma kawan je.. tq :)

with my bff  ♥  syakirin & syamila :)


new roomate kat Ipoh :)
syakirin, syamila, shamimi ..

male nurse sem 3,4,5 dan 6 :)



sgt2 puas hati ngn makanan nurses day kali ni berbanding thn lepas.. :)
3 kali tambah.. hehe

3 comments:

K O R I E said...

epi nurses day!

btw,kita samalah
awak jp 2/2010 eh?

Fatin Izzati Azman said...

epy nurses day jugak.. :)
yup,, sy intake july 2010...

Fatin Izzati Azman said...

epy nurses day jugak.. :)
yup,, sy intake july 2010...

 
COPYRIGHT @ Segala Yang Tercipta diatas Hak Milik Fatin Izzati Azman